January 30, 2011

Dan Apabila ......




dan tatkala bicara fasal kehidupan , aku buntu dan juga keliru . terkadang memahami apa maksudnya dan terkadang tercari cari sendiri . dan aku dah kata pada mulanya tadi , setiap manusia ada skrip sendiri dan juga isi pendapatnya . aku sungguh tertarik dengan garapan akan makna kehidupan yang telah di tranformasikan dalam bentuk olahan ayat oleh abang Zahiril Adzim (pelakon lelaki malaysia yang popular dengan drama Merah Putih ) aku setuju dengan beliau kerna aku hayati setiap patah yang di sampaikan penuh terisi dengan pengalaman diri sendiri yang hidup sebagai manusia mencari jalan benar dari Allah .



--> Zahiril Adzim , kejujuran luahan intonasi suara rasa luar dan dalam hati terserlah mengikut alur rentak gaya bahasamu walau ada perit tapi itulah hakikat yang memang harus , perlu dan tentunya wajib aku , kau dan juga mereka akui . 


Zahiril Adzim
@ nice one. Tapi dik, lagi indah kalau adik penuhkan setiap perkataan bila menulis. Jgn guna ...


@YayaShamsuddin nice one. Tapi dik, lagi indah kalau adik penuhkan setiap perkataan bila menulis. Jgn guna shortform. Kurang keindahannya nanti. Ini #!@%*#a pendapat abg. :)



terima kasih tak terhingga dengan balasan pendapat dari abang , insyaAllah akan mencuba menjadi lebih baik sepertimu . (:

Dan Apabila kau sedar ,
itulah makna kehidupan yang sebenar .


wallahulam .


No comments:

Post a Comment