March 30, 2011

pertemuan kita di suatu hari ...

Buatmu NUR SYAIRAH AMALINA



awak juga adalah satu satunya syairah amalina dalam hidup saya .

awak juga adalah yang pertama teratas sahabat terbaek saya .

awak juga adalah lilin semasa kegelapan menyelubungi saya .

awak juga adalah ubat keriangan sewaktu kesedihan merapati saya .


awak juga adalah pendengar yang setia semasa kedukaan menghampiri saya .


kebaikan awak tidak dapat saya ucapi dengan ayat ayat ciptaan Allah yang terhebat .

sahabat ku yang tersayang , 
andai Allah ambil nyawaku d usia muda ini , 
aku redha dan aku cukup bertuah kerana 
aku di beri keluarga yang sangat terbaek untuk aku .
 dan paling aku syukuri , Allah anugerahkan aku 
sahabat , kawan , teman yang tak terkira baeknya pada aku 
selama aku berkawan dengannya . segala suka duka yang di hadapi ,
 persahabatan kami masih utuh dan kukuh .
 tetap bersama walau jarak terpisah , 
tetap di hati walau tak selalu di perhati . 


syairah sahabat yang aku harap akan kekal berkawan sampai mati ,
terima kasih tak terhingga aku ucapkan pada mu . 
setiap kebaikan dari dulu hingga kini yang kau 
tak pernah sesekali ungkit bahkan
 tetap menberi kebaikan yang aku sangat tak mampu membalasnya .
 aku sentiasa mendoakan yang terbaek buatmu
 kerna itu saja yang aku mampu berikan .
baek harta mahupun kebendaan , aku tak bisa .
 tapi sayang aku padamu insyaAllah seikhlasnya dengan izin Allah .

segala pahit manis perjuangan kita telah lalui bersama , 
semoga ALLAH merahmati dan meredhai persahabatan ini , insyaAllah .


salam sayang buatmu ,
NASHAMSE


No comments:

Post a Comment