December 21, 2011

Pergi dan Kembali



salam semua



Hmm. agak lama tidak aku coret walau sedikit cuma
bait bait tulisan jiwa yang sering aku kongsikan .
alhamdulillah , selamat pergi kesana dan selamat pulang
kembali di sini , tadi .

seronok tak terhingga bila dapat bertemu keluarga yang
sangat di rindu . bermacam perkara aku lakukan
*agak skema ayat aku kan ? haha


baikk , sebenarnya aku balik kampung sabtu lepas .
dah lama tak balik , so stay la seminggu lebih .
melepaskan segala rindu dendam bersama family
and also my twin !
gila syiokkkk



dan juga melibatkan diri dengan kerjaya
En Shamsuddin & Pn Rohana
iaitu



Gula Kabung
nak ? jom datang Kekabu , Peruang , Benta , K.Lipis , Pahang (:

Okay , selamat malam .
semoga baik-baik saja semua

InsyaAllah

No comments:

Post a Comment