March 11, 2015

Persimpangan


Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Assalamualaikum


Subhanallah Walhamdulillah Walaa Ilaahaillallah Wallahuakbar
Segala puji bagi Allah Tuhan yang menguasai seluruh alam
Serta selawat dan salam keatas Nabi Junjungan SAW

Pagi ini aku tak tahu kenapa tiba-tiba mahu menulis sesuatu di laman ini
Laman curahan yang sudah agak lama aku tinggalkan sepi
Bukannya apa .. Mungkin faktor kekangan masa yang ada ..
Niat itu memang selalu ada untuk updates apa-apa disini
Tapi kesudahannya pasti terlupa atau terdampar begitu sahaja
Hahaha


Aku mungkin tika ini dalam persimpangan hati - jiwa - perasaan
Aku hanya mampu pinta yang baik-baik dari Allah
Mungkin secara logiknya ianya lumrah
Tapi aku sendiri tidak tahu maksud dan juga sebabnya apa


Tapi jauh sudut hati , berharap Allah permudahkan segalanya
Apa-apa yang melibatkan semua perkara
Tentunya aku inginkan kesudahan yang indah dan pentingnya barakah


Payah !



Jiwa ini biar Tuhan pegangkan sampai waktuNya
Diserah-lepaskan -
Kerana tiap yang diletak Lillahi Taala itu ,
In Shaa Allah
Dekat di Qalbu




Wallahu'alam





No comments:

Post a Comment