October 13, 2015

Sejarah Blog





BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM 


Ollaaa ~

Hmmm tetiba datang pulak mood rajin kau hapdate blog eh ?
Bosan sangat ke apa ? Hahaha

Hmm tak lah bosan ke apa . Cuma aku nak share sikit pasal blog nih .
Macam mana blog nih ada dan masih bertahan . Cewahhh
Okay begini ceritanya --


Kadang aku lebih suka menulis berbanding cakap .
Even aku nih kuat bebel potpetpotpet .
Haha . Sorry 
Jadi perasaan poyo waktu muda remaja dulu adalah memiliki sebuah blog yang
penuh dengan entry kebabom .
Walau hakikatnya yang hado jek . Luls


Sebenarnya blog nih banyak kali dah open-closed . 
Sebab macam mengada datang sesekejap . Kehkeh
Bila baca entry lama dulukala , Ya Allah !
Kejadahnya kau wehhh . Memang zaman harommm belaka .
Kelakar kot . Malu dengan diri sendiri . Hahaha

Tapi aku sayang blog nih . 
Macam-macam kot aku tulis .
Tapi half (maybe la) aku dah delete . 
Tak suitable nak open to public ( ecehhh padahal takda orang baca pun.. Bhahaha )


Makanya banyak lah corat-coret kat blog nih sepanjang lima tahun hayatnya .
Cuma ada sesetengahnya aku dah delete terus untuk kebaikan . Gituuu
Harapan aku adalah aku akan terus menulis kat sini dengan benda-benda yang lebih baik lagi berfaedah untuk diri khususnya dan juga orang lain .

Mana tahu kita kongsi yang baik-baik boleh jadi saham akhirat nanti ?
In Shaa Allah .

:)


Maas salamah wa ilalliqa' 

No comments:

Post a Comment