October 22, 2015

Stress ?





BISMILLAHIRRAHMMANIRRAHIM








Stress ? Hahahaha .
Hanya mampu tergelak sekarang . Tapi gelak hambar .
Gelak untuk diri sendiri . Tapi dalam hati gelak tuh tukar jadi nangis .
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm .

Aku tak tahu la nak cakap situasi sebenar aku sekarang nih macam mana .
Tapi memang aku rasa dah tahap rabak juga lah rasa .
Stress tuh memang kalau ikut rank selama 5 sem hadap degree nih ,
aku rasa nih adalah stress tahap gaban buat masa nih .

Mana taknya .. Selama nih memang stress juga tapi tak lah macam terasa sangat .
Sekarang week 7 kot and makin lama makin bertimbun kerja .
Sampai tak tahu yang mana satu and nak mula mana dulu .
Lagi lah sebab aku nih jenis lems sikit buat kerja . Huahahaha


So far alhamdulillah sebab ada kawan-kawan yang supportive .
Even diaorang pun sama je stress nya tapi still boleh kawal lagi . Kot ?
Tapi lately mudah letih, lesu macam adoy malasnya nak pergi kelas .
Tapi ku gagahi jua onak dan ranjau berliku .. Hak puiiii ~


Penat segala bagai pun still ada hati nak main Badminton selalu . Haha
Yelaaaaa gemooooookkkk tahap tak hengat dah . 



Apapun dengan keadaan sekarang nih aku cuma fikir nak balik rumah je .
Rasa macam nak sangat duk rumah . Sekejap pun jadilah .
Aku tahu yang kalau aku rindu atau tak sedap hati ke apa ,
rumah adalah salah satu tempat aku calm down kan diri .
Tempat aku lepaskan segala beban kat fikiran mahupun hati .
Tempat aku tak terlalu fikir masalah dan macam-macam lagi yang mengganggu .



Allah je tahu apa aku rasa sekarang .
Ya , mungkin nampak okay-okay je tapi kat dalam ?
Sesak wo !


So marilah kita berhuhuhuhu bersama . Luls :b


Maas Salamah Wa ilalliqa' 








No comments:

Post a Comment