January 19, 2017

2017 sudah datang !




BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM






Selamat datang  2017 

Moga baik-baik sahaja hendaknya :)





Lamaaaaaaaaaa tak usik blog kot. Tak terasa nak tulis apa-apa walau sebenarnya banyak je yang terbuku di dada. Cehhh. Entahlah tak tahu. Cuma malas je agaknya.. Jadi bila ada mood datang nak tengok baca balik apa yang aku tulis dalam ni makanya memang rajin la belek sampai habis. Tapi time ni aku still hide dulu sebab nak check balik dan buang apa yang patut. Kalau boleh nak buang semua yang dah berlalu. Nak biar yang betul okay dan latest je. Aku jealous tengok blog orang lain, cantik kemas je. Gaya tulisan pun best dan seronok nak dibaca. Aku? Huh. Tunggang langgang. Tak tetap pendirian betul nak tulis gaya macam mana. Haha. Tapi tak apa la. Lama-lama dapatlah kot rentak gaya terkini blog aku ni. Cehh. Aku nak pastikan betul-betul yakin nak open public pasal apa-apa yang aku tulis. Proses ni ambil masa la juga. T.T sobs. Kena ada kuasa internet yang laju la nak buka satu persatu. Tapi tak apa la, take time. Aku just nak share je even memang takda orang baca blog ni. Kot ada la satu dua singgah (Tersinggah? Auchh) Cuma nak warning awal-awal, gaya tulisan dalam ni memang banyak versi ya! Maaf laaa. Bergantung pada mood aku la okay ke idok. Huhu. Panjang juga aku taip malam ni. Wow ~ Okay laa. Nanti-nanti aku tulis lagi. See you soon #BelogNAMI :*








In Shaa Allah.



No comments:

Post a Comment