April 7, 2017

Hilang ?



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM




Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam. Sekarang pukul 4.45 pagi dan aku masih berjaga sebab baru siap 'key-in' data untuk FYP. Tapi banyak lagi tak buat. Aku dah mula rasa stress sebab lagi dua minggu je nak submit soft bound which is hantar full report kajian. Wooooo banyak lagi tak siap oi. Bukan senang nak cari responden. Tapi salah aku juga sebab lambat siapkan instrument harituh. Huhu. Padan la muka diri sendiri dah menyusahkan diri sekarang ni. Apapun aku bersyukur sebab ramai yang tolong dan sangat membantu aku. Terima kasih banyak. Terharuuu~~ Semua orang aku suruh jawab termasuk orang duk Warsaw nuuu. Kah! Aku tahu aku tak bagi 100% pun untuk FYP ni. Aku sendiri dapat rasa yang ada sebahagian lost. Entah laa kenapa. Tapi aku harap moga semuanya berjalan lancar dan siap cukup masa. Aamiin.


Oh ya, lagi satu benda yang aku rasa tak kena adalah diri aku sendiri. Aku macam hilang arah. Aku tak tahu apa sebenarnya aku rasa. Lately ni memacam aku fikir. Apa aku buat semua macam bodoh. Aku pernah rasa macam ni. Aku tak suka tapi kenapa aku tak cuba ubah? Aku tak tahu. Ya Allah. Penat dan sangat sedih. But why you just ignore haaa? Why? Aku tak nak hidup dalam dilema dalam ketidaktahuan atau dalam situasi yang lost yang entah la tak tahu nak explain macam mana. I hate this feeling. I hate myself. Tuhan, tolong bantu aku keluar dari sisi aneh ini. Sisi gelap kelam suram yang buat hati aku tak tenang. Aku nak nangis tapi tak boleh. Mungkin aku masih menangkan ego. Aku masih pura-pura tak jadi apa, padahal teruk sangat dah. I don't know what happened to myself. What? Why? Hmmmm 


Takpa laa paling tidak aku dah lega sikit sebab lepaskan kat sini. Menulis salah satu terapi aku dan aku harap aku dapat keluar dari perasaan yang meresahkan dan menyesakkan ini. In Shaa Allah


Thanks again pada semua yang bantu untuk FYP!






No comments:

Post a Comment